Zamawiający – Makpol Recykling Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Inwestycyjnej 2 w Lublińcu zaprasza do złożenia oferty cenowej na „Wykonanie instalacji zasilania urządzeń na hali wg. specyfikacji dostawcy urządzeń w nowo budowanej hali produkcyjno-magazynowej w Lublińcu przy ul.Inwestycyjnej 2 – dz.nr 1879/129” zatwierdzonej decyzją o pozwoleniu na budowę nr 4/2022 z dnia 03.01.2022,…
Zapytania ofertowe
NR 02/04/2024
Zamawiający – Makpol Recykling Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Inwestycyjnej 2 w Lublińcu zaprasza do złożenia oferty cenowej na „Wykonanie instalacji zasilania urządzeń na hali wg. specyfikacji dostawcy urządzeń w nowo budowanej hali produkcyjno-magazynowej w Lublińcu przy ul.Inwestycyjnej 2 – dz.nr 1879/129” zatwierdzonej decyzją o pozwoleniu na budowę nr 4/2022 z dnia 03.01.2022, wchodzącej w skład projektu „Budowa instalacji odzysku i recyklingu odpadów w celu wytworzenia wosku polimerowego oraz komponentów do produkcji Pro-Brykietu w firmie Makpol Recykling w Lublińcu” w formie pożyczki ze środków z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Procedura zamówienia prowadzona jest z zachowaniem następujących zasad:
a) przygotować i przeprowadzić postępowanie w sposób przejrzysty, proporcjonalny, zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców,
b) udzielić zamówienia w sposób zapewniający uzyskanie najlepszych efektów zamówienia w stosunku do poniesionych nakładów,
c) zawierać umowy w formie pisemnej (chyba, że dla danej czynności zastrzeżona jest inna szczególna forma),
d) zapewnić, aby czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia wykonywały osoby zapewniające bezstronność i obiektywizm
I. Zamawiający:
Makpol-Recykling Sp. z o.o.
ul. Inwestycyjna 2
42-700 Lubliniec
+ 48 34 350 61 34
e-mail: biuro@makpol-recykling.pl
https://www.makpol-recykling.pl/
II. Opis przedmiotu zamówienia:
- Wykonanie instalacji zasilania urządzeń na hali wg. specyfikacji dostawcy urządzeń. Rozprowadzenie mocy należy wykonać szynoprzewodami 3200A IP55 o łącznej długości ok.140mb, (2x70mb) – w relacji transformator TR1- kontener K1, i transformator T2 –kontener K2 oraz wykonanie przyłączy poszczególnych rozdzielnic w kontenerach przypisanych do obsługi zainstalowanych urządzeń.
- Wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego min.500lx, awaryjnego i ewakuacyjnego hali.
- Wykonanie oświetlenia terenu wokół hali.
- Wykonanie instalacji zestawów gniazd remontowych oraz potrzeb ogólnych hali
- Wykonanie instalacji odgromowej hali oraz siatki uziemiającej
- Wykonanie monitoringu hali wraz z terenem przyległym zgodnie z wymaganiami ustawy WOŚF
III. Termin realizacji umowy: Zamawiający wymaga ostatecznego zakończenia wszystkich prac związanych z zamówieniem w terminie do 30 sierpnia 2024. Za datę odbioru rozumie się protokolarne przekazanie Zamawiającemu obiektu zgodnego z przedmiotem zamówienia wraz z kompletem dokumentów niezbędnych do oddania obiektu do użytkowania
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
- W postępowaniu mogą wziąć udział Dostawcy nie powiązani kapitałowo i/lub osobowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Dostawcy, a Dostawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych stanowi część formularza oferty.
V. Opis sposobu przygotowania oferty
- Dostawca powinien sporządzić ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania (Załącznik nr 1).
- Oferta powinna być opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, podpisana czytelnie przez Dostawcę lub osobę przez niego upoważnioną.
- Wykonawca w treści oferty winien określić cenę netto (+VAT) w PLN (złotych polskich) z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
VI. Przesłanki odrzucenia oferty
- Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
- jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub
- została złożona przez podmiot:
- niespełniający warunków udziału w postępowaniu,
- powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami, o których mowa w części IV ust. 1 zapytania,
- została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
VII. Miejsce oraz termin składania ofert
Oferty na wykonanie zamówienia należy składać osobiście lub za pośrednictwem Poczty Polskiej/kuriera w biurze firmy Makpol-Recykling Sp. z o.o. pod adresem ul. Inwestycyjna 2, 42-700 Lubliniec w formie pisemnej do dnia 23 kwietnia 2024 r. do godziny 10:00. Oferty można składać także mailowo wysyłając skan podpisanej oferty pod adres e-mail: biuro@makpol-recykling.pl
Bez względu na formę, ostatecznie decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego. W przypadku dokonania wyboru oferty złożonej mailowo, Dostawca zobowiązany będzie najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczyć oryginał oferty z zachowaniem wymogu pisemności.
Osoba do kontaktu:
Robert Kościelniak, tel. kontaktowy +48 505 184 449, e-mail: r.koscielniak@makpol-recykling.pl
Sławomir Koza, tel. kontaktowy +48 509 538 908, e-mail: s.koza@makpol-recykling.pl
VIII. Ocena ofert
- Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie poniżej przedstawionych kryteriów oceny ofert.
- Oferty zostaną ocenione wg punktacji od 1 do 100, w sposób następujący:
- całościowa cena netto [waga 80 %], punktacja do 80 pkt., w cenie należy uwzględnić wszystkie koszty wykonania zamówienia, metodologia obliczania pkt. ceny: (cena najniższa /cena oferowana) x 80 pkt.
- okres gwarancji [waga 10 %]– do 10 pkt. Wymagane jest podanie w Formularzu Ofertowym okresu gwarancji w miesiącach. metodologia obliczania pkt. okresu gwarancji: (ilość miesięcy oferowana /ilość miesięcy najwyższa) x 10 pkt.
- przedstawienie referencji [waga 10 %] – do 10 pkt.
- Po ustaleniu punktów w poszczególnych kryteriach nastąpi ich zsumowanie. Zostanie wybrana oferta o najwyższej liczbie punktów.
IX. Dodatkowe informacje
- W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do: skontaktowania się z właściwymi Dostawcami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert; ewentualnej rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny; negocjacji warunków zamówienia (po wyborze Dostawcy).
- Cena może być uznana za rażąco niską, kiedy będzie odbiegać od pozostałych cen o minimum 30%.
- W toku oceny ofert Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę, zwróci się do Dostawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
- Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonania poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z warunkami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. Dostawca, którego oferta została poprawiona zostanie niezwłocznie o tym fakcie zawiadomiony przez Zamawiającego.
X. Unieważnienie postępowania lub odstąpienie od zawarcia umowy
- Zamawiający może odstąpić od zawarcia umowy w następujących przypadkach:
- wystąpienia okoliczności powodujących, że koszt realizacji inwestycji ulega znacznemu zwiększeniu powodującemu niemożliwość sfinansowania zamówienia,
- powzięcia informacji przez Zamawiającego, że Dostawca w celu uzyskania zamówienia posługiwał się nieprawdziwymi danymi,
- braku ofert spełniających wymagania Zamawiającego.
- Zamawiający unieważni postępowanie w następujących przypadkach:
- gdy nie wpłynęła żadna ważna oferta,
- gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
- gdy stwierdzi się popełnienie przez Zamawiającego oczywistego błędu proceduralnego w treści zapytania ofertowego.
XI. Załączniki